Powered By Blogger

torsdag 20. januar 2011

Termin 1 - MIK1

Det jeg sitter igjen med som jeg husker godt, er alle de ukentlige innslagene vi har i timene, som "ukens kurer". Alle prosjektene våres har også vært svært morsomme, for de tester kreativiteten vår, og utfordrer oss på måter andre fag ikke gjør. Spesielt syns jeg "En vanlig dag på jobben" var det beste prosjektet. Under dette prosjektet ga Aleksander meg den følelsen at jeg ville ut og ta brae bilder. Vi lærte hvordan å ta et bra bilde, hvordan å komponere dem og sette dem sammen til en multimedial film. Prosjektet ha i tillegg svært gode resultater for alle, hvor de beste ble publisert i lørdagsavisen til Laagendalsposten.

Det siste prosjektet med avisen vår, krevde kanskje litt for mye av meg, i forhold til at jeg skulle få opp vår egne nettside. Men NÅ begynner det å se lysere ut. Jeg tror alle likte dette prosjektet også, for vi får en vag følelse av å være journalister, og andre elever legger mer merke til oss når vi er rundt og intervjuer og tar bilder av folk.

Har vært et flott første termin!

Jeg liker de forslagene om å ha "Ukens bilde og Ukens video", noe jeg gleder meg til å se på.

1 kommentar:

  1. Du har mye å tenke på for tiden. Nettsidene kommer nok på plass.

    SvarSlett